keskiviikko 3. kesäkuuta 2009

Haasteeseen

Vastaan haasteeseen, jonka sain San-nalta Aaltopuiston Hurjiksista:

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:

-Telemarkkinoija
-Sisustusmyyjä
-Asiakasneuvoja
-Yritysneuvoja

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään/-sin katsella:

-Greyn Anatomia
-Täydelliset naiset
-Inno, Tila ja kaikki muut sisustusohjelmat
-Pako

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:
-Turkki
-Kreikka
-Italia
-Bulgaria

Neljä internet -sivua, joissa käyn melkein päivittäin:

-Sähköposti
-Blogspot
-Niilo Ilo verkkokauppa
-Huuto.net

Neljä lemppariruokaani:

En tykkää kanaviilokista, tillilihasta, lindströmin pihveistä, raa'asta kalasta enkä etana tms. ruoista mutta kaikki muu menee.Olen hyvin kaikkiruokainen :)

Neljä paikkaa, joissa olisin mieluummin nyt:

Olen tyytyväinen näin, vapaasti kotona poikien kanssa. Tietysti lottovoitto ja matkustelu voisi välillä maistua :)

Haastan mukaan kaikki lukijat, jotka eivät ole vielä ehtineet haasteeseen vastata!

1 kommentti:

  1. Minä tämän jo maanantaihaasteeksi eilen muutin=)

    Mutta harvinaisen samat sivustot kaikilla mammoilla missä päivän miyyaan käyvät=)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)