maanantai 27. huhtikuuta 2009

Tuntomerkkejä

Vastaan tuntomerkkejä-haasteeseen:

1. Olen blondi. Kaikkea muutakin on kokeiltu, mustaa ja punaista ja moniväriraitoja jne. Mutta aina palaan blondiksi.

2. Pitkiä hiuksia olen kasvattanut koko ikäni, mutta olen saanut ne vasta nyt raskauksien myötä. Jotenkin hiukseni ovat vahventuneet ja kasvaneet kovaa vauhtia poikia odottaessa. Imetys tosin karsii aina kolmanneksen hiuksista pois..

3. Silmäni ovat vihreät. Kumpikaan pojista ei ole saanut vihreitä silmiä. Maxin silmät ovat ruskeat niin kuin isällään ja Fransin silmät siniset…? Se onkin ikuinen vitsailunaihe perheessämme :o)

4. Olen 170 cm pitkä.

5. Paino on tässä lähivuosina heilunut 58 - 80 kg välillä raskauksien myötä. Tunnun turpoavan raskauksissa aivan mahdottomiin mittoihin, mutta onneksi imetys vie kilot nopeasti pois. Nyt mennään jossain 60 kg tietämissä, eipä ole tullut vaa’alla käytyä..

6. Ikää minulla on 33 vuotta.

7. Ennen (lapsia) meikkasin aina, nyt en juuri koskaan. Luonnostani olen aivan albino, siis ei mitään väriä ripsissä ja kulmakarvoissa. Kestovärjään kulmat ja ripset ja silmissäni on pigmentoidut rajaukset. Tosi tuskallinen toimenpide, mutta kannattaa silti!

8. Minulla ei ole sattuman vuoksi tatuointia. Olin ottamassa sitä Maxin syntymän jälkeen, aikakin oli jo varattuna mutta tatuoija ei ollutkaan paikalla kun menin sitä ottamaan. Hyvä niin.

9. Minulla on napakoru tai pitäisikö sanoa napareikä…Korua ei voi pitää, koska pojat repivät sen pois ;)

10. Minulla on kaksi kaupallista tutkintoa.

11. Ja kokemusta kaupan ja myynnin alalta noin 10 vuotta.

12. Tykkään vaatteista. Niitä on mukava ostella sekä itselle että lapsille. Kotona ollaan rennoissa vetimissä, mutta kyläilemään ja kaupungiin tykkään pukeutua vähän paremmin.

13. Koruja en käytä juurikaan, ainoastaan sormukset ovat aina sormessa.

14. Osaan ajaa autoa ja ajankin mielelläni. Nuorena ajoin rallia!

15. En tykkää karkeista, mutta suklaa on paheeni..

16. Mieheni kanssa ollaan oltu yhdessä noin 12 vuotta. Naimisissa vain reilut kaksi vuotta, ei meinattu saada millään häitä aikaiseksi. Olin 7 kk raskaana häidemme aikaan :o)

17. Minusta on ihanaa olla lapsien kanssa kotona, vaikka rankkaahan tämä välillä onkin. Olen kotona niin pitkään kuin mahdollista.

18. Perusluonteeltani olen järkevä ja rauhallinen, mutta tietyissä asioissa vähän tiukka. Mieheni kutsuukin minua välillä “natsiksi”..

Tässä tuntomerkkejä minusta. Haastan mukaan kaikki, jotka eivät ole vielä saaneet haastetta!

1 kommentti:

  1. Auts auts auts tuo napakoru... Käyhän muuten sinäkin osallistumassa lastenvaatearvontaan blogissani :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)